کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فهرج خبر داد؛

اجرای ۷۰ برنامه توسط سپاه فهرج در هفته بسیج

27 آبان 1400 ساعت 17:52

حمید ابراهیم آبادی از اجرای ۷۰ برنامه توسط سپاه فهرج در هفته بسیج خبر داد.


به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان از بسیج پاره تن مردم بعنوان شعار هفته بسیج نام برد و بیان کرد: در این هفته که از ۲۹ آبان لغایت ۵ آذر برگزار می‌شود تعداد ۷۰ برنامه تدارک دیده شده اند.

وی افزود: نواختن زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه اولین رویداد علمی، ویزیت رایگان، اعزام گروه های جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری، برنامه های قرآنی، صبحگاه نمایش اقتدار بسیج، یادواره خانگی شهدا و ... از جمله برنامه های مهم هفته بسیج است که اجرایی می شوند.

ابراهیم آبادی اضافه کرد: همچنین در این هفته ۱۲ طرح آبرسانی در شهرستان فهرج به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه به فعالیت گروه های جهادی اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ گروه جهادی به تعداد ۳۶۰ نفر از بسیجیان برای خدمات رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده اند.

وی گفت: طی این مدت ۲۲ واحد مسکونی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان تکمیل، ۶ واحد مسکونی با صرف یک میلیارد و یکصد و ده میلیون تومان و ۲۶ سرویس بهداشتی و حمام با صرف هزینه سیصد و پنجاه و یک میلیون تومان برای محرومان و نیازمندان احداث شده است.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 122689

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122689/اجرای-۷۰-برنامه-توسط-سپاه-فهرج-هفته-بسیج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir