کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم/ دنبال نوکری کردن به مردم هستیم

29 آبان 1400 ساعت 20:34

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی می گویند آبرسانی چه ربطی به بسیج دارد و ما می گوییم چه اصولگرا چه اصلاح طلب برای مردم چکار کردید ما که نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم، دنبال وزیر و استاندار شدن نیستیم دنبال نوکری کردن به مردم هستیم.



به گزارش راه آرمان؛ سردارحسین معروفی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حسینیه ثارالله رفسنجان با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، کار خوب و بسیار ارزشمندی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه بسیج یک نیروی نظامی نیست؛ یک فکر، ایده و آرمان است، گفت: نطفه بسیج در صدر اسلام در مدینه منوره به دست پیامبر اکرم بنیان گذاری، به دست امیرالمومنین گسترش و به دست امام حسین (ع) بقای همیشگی یافت.
وی با اشاره به اینکه بسیج استمرار و حرکت بزرگ و ماندگار عاشورای حسینی است، افزود: امام راحل با تبعیت از پیامبر(ص) بسیج را پایه گذاری کرد، زمانی که بسیج مستضعفان شکل گرفت هیچکس اثرات آن را نمی دانست اما در طول انقلاب، در جنگ سرد و هم در عرصه جنگ نرم و سخت امنیتی و در حوزه های فرهنگی و علمی هرجا نگاه می کنیم حضور معنادار بسیج را در کشور ملموس است.


سردار معروفی عنوان کرد:  امروز بسیج از چهارچوب جغرافیای ایران خارج شده در کشورهای اسلامی فرهنگ بسیج پایه گذاری شده، اگر در عراق حشد الشعبی شکل می گیرد،شیعه و سنی در یک قالب با نگاه شهید سلیمانی حرکت می کنند با تبعیت از نظام سیاسی و الگوگیری از بسیج مستضعفان است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج در چهارچوب جغرافیای ما نیست، در سوریه، یمن، لبنان، بحرین و غزه و هر کجا در کشورهای اسلامی نگام می کنیم ردی از بسیج است. راه اندازی گروه های خاص و بزرگ برگرفته از تفکر بسیج و توسط شهید سلیمانی برای مقابله با باطل صورت گرفته است.
فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد: نگاه بسیج توکل، توسل و بن بست شکنی، مردمی و انقلابی بودن است.
وی خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل و غیر محافظه کاری فرمول اصلی بسیج است، بسیج به دنبال پیش روندگی و غیرمحاسبه گر است.
سردار معروفی ابراز کرد: بسیج در هر عرصه هر کجا که لازم باشد، خودش را سد بلا می کند و جان پناه ملت ایران می شود.
وی بیان کرد: مصداق عملی بسیج در همه عرصه ها شهید قاسم سلیمانی است، وی در آرمان خواهی، ولایت مداری ، عرصه های عطوفت، سیاسی، اجتماعی، معنویت و… الگوی همگان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سیاست بسیج، ذات انقلاب و آرمان های امام راحل است ولی حزب و گروهی نیست خود را فدای همه مردم می کند.
وی افزود: برخی می گویند آبرسانی چه ربطی به بسیج دارد و ما می گوییم چه اصولگرا چه اصلاح طلب برای مردم چکار کردید ما که نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم، دنبال وزیر و استاندار شدن نیستیم دنبال نوکری کردن به مردم هستیم.
سردار معروفی اذعان کرد: بسیج ماموریت و رسالت است و هر کجا سنگی را جلوی مردم دید، بلند می کند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن مددجویان و محرومین و همچنین حوزه اشتغال به طور ویژه ورود پیدا کرده ایم، گفت: فلسفه این نمایشگاه و صندوق های مردم نهاد مشارکت و اشتغال برای خود مردم است.
سردار معروفی اضافه کرد: سال گذشته در ۲۳۶ صندوق ۸ میلیارد تومان گردش مالی با پول‌های مردم صورت گرفت.
وی با تاکید بر اینکه اشتغال خانگی بسیج سازندگی مصداق اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی سفره مردم را مراقبت می کند. خانواده ها را  نجات و حرمت مردم را حفظ می کند و سفره های آنها را رنگین می کند این جهاد است به شرطی که همه بیایند در این شبکه قرار بگیرند و این شبکه را توسعه دهند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 122735

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122735/نمی-خواهیم-صندلی-کسی-بگیریم-دنبال-نوکری-کردن-مردم-هستیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir