کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان مطرح کرد:

خصایص سردار سلیمانی هویت بخش نسل امرور خواهد شد

7 آذر 1400 ساعت 14:07

علی زنی وند با اشاره به صفات خوب شخصیتی و عرفانی سردار سلیمانی، گفت: این خصایص می تواند سبب اثر گذاری بر جوان شود و برخی مشکلات تفکری نسل جوان ما که با ارزش های ضد نظام دستکاری شده اند را برطرف کند.



به گزارش "راه آرمان " علی زینی وند استاندار کرمان درآیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان عنوان کرد: گرچه استفاده از رسانه همچون تیغ دو لبه است اما جلوگیری از فساد، تقویت صداقت، آرمان های انقلاب و ارزش های انقلابی نظام نشان از نقش پر رنگ رسانه ها دارد.
وی ادامه داد: نقش عکاس، خبرنگار و شهروند خبرنگار در رسالت خبری مشهود است و شجاعت خبرنگار باعث شده به راندمان کاری قوه قضائیه افزوده شود؛ بنابر این قشری که می تواند در این  گفتمان تولید عدالت کند و می تواند در پالایش جامعه و تفکرات مفید جامعه کمک شایانی کند، تنها خبرنگار است.

استاندار کرمان تاکید کرد: تجمیع مجموعه رفتار و آداب زندگی سردار سلیمانی در طول نسل ها در یک شخص بسیار کم اتفاق می افتد؛ انسانی با همه ی جنبه های شخصیتی همچون؛ مردانگی و فتوت، محبت و دوستی، اهل رفاقت بودن! توجه به امور مردم و خانواده داشتن ، تعبد و دینداری، عرفان ، شجاعت و فرماندهی اش در  اهم  ویژگی هایش در لابه لای این همه خصیصه خوب پنهان شده باشد.

وی با اشاره به صفات خوب شخصیتی و عرفانی سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این خصایص می تواند سبب اثر گذاری بر جوان شود و برخی مشکلات تفکری نسل جوان ما که با ارزش های ضد نظام دستکاری شده اند را برطرف کند.

انتهای پیام/ط1


کد مطلب: 122949

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122949/خصایص-سردار-سلیمانی-هویت-بخش-نسل-امرور-خواهد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir