کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش؛

حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است

8 آذر 1400 ساعت 18:02

ناخدا مدنی با بیان اینکه امروز هیچ تهدیدی ما را از مسیر و ماموریتی باز نداشته و با اقتدار در دریا حضور داریم، گفت: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است.


به گزارش راه آرمان؛ فرمانده  آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر گفت: یکی از مراکز مهم نیروی دریایی کشور در شهرستان سیرجان مستقر است که پشتیبانی تدارکاتی و اقتصادی نیروی دریایی کشور را برعهده دارد.

ناخدا مدنی با بیان اینکه امروز هیچ تهدیدی ما را از مسیر و ماموریتی باز نداشته و با اقتدار در دریا حضور داریم به نقش نیروی دریایی پس از جنگ و نیز دوران دفاع مقدس پرداخت اذعان کرد: پس از دفاع مقدس در ۲ جبهه «بازدارندگی» و «خودباوری، خوداتکایی و رسیدن به نقطه ثبات در حوزه تجهیزاتی و آموزشی» به استقلال رسیدیم.

وی گفت: نیروی دریایی در حوزه زیرسطحی، سطحی و همچنین ساخت شناورها و ناوشکن ها، در حوزه موشکی و ساخت قطعات یگان ها و نیز شناورها به خودکفایی و استقلال رسیده درحالی که قبل از انقلاب تماما وابسته به مستشاران بیگانه بودیم واین مهم امروز به همت جوانان و فرماندهان این مرز وبوم میسر شده است.

ناخدا مدنی عنوان کرد: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است.

فرمانده  آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان اظهار کرد: حفظ اقتدار ایران با حضور ناوگان‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی ثابت شد و اتکای به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگان های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و موثر خود در آب های بین المللی و دریاهای دور امنیت را برای جمهوری اسلامی و حتی کشورهای منطقه نیز به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/سعید


کد مطلب: 122964

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122964/حضور-نیروی-دریایی-ارتش-جمهوری-اسلامی-آب-های-خلیج-فارس-سبب-ثبات-منطقه-شده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir