کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان کرمان برگزار می شود

24 آذر 1400 ساعت 10:48

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان، شهیدان « حمید ضیا پورعلی نسب، مسعود مختاری و قنبر بیگلری» برگزار می شود.


به گزارش "راه آرمان" احمد اسکندری نسب در نشست کیمته های هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا مهمترین ابزار فرهنگ سازی برای تربیت جامعه و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیتی ارزنده برای انتقال فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت وشجاعت، روحیه مقاومت و استکبار ستیزی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، دانش آموزان و فرهنگیان تقویت می کند.

اسکندری نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و فرهنگیان مهمترین هدف برگزاری یادواره های شهداست گفت: باید در مدارس به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نسل کنونی انقلاب فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمانان ابدی جاوید بیاموزد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در اکثر مدارس استان از چند سال اخیر به صورت مجازی و حضوری از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان در دیماه جاری در شهرستان بم خبر داد.

احمد اسکندری نسب گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان شهیدان « حمید ضیا پورعلی نسب، مسعود مختاری و قنبر بیگلری» نیز در دیماه در کرمان  برگزار می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 123277

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123277/اولین-یادواره-شهدای-معلم-تربیت-بدنی-استان-کرمان-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir