کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مسئولان اعضای یک پیکرند و باید با یکدیگر در تعامل باشند

29 آذر 1400 ساعت 9:17

حجت الاسلام اصغر عسکری گفت: مدیران هر کدام دارای تکلیف سازمانی هستند و باید پاسخ گو باشند؛ همه ما اعضای یک پکر هستیم و باید در کنار اختلافات در تعامل با یکدیگر باشیم.


به گزارش راه آرمان؛ امام جمعه رفسنجان روز گذشته در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها جلوه‌های رفتاری و گفتاری فراوانی در مسائل خانوادگی و اجتماعی تربیتی نظامی سیاسی و خدماتی داردند و نمی توان گفت که حضرت زهرا فقط یک مادر خوب بود بلکه همه این ویژگی‌ها را داشتند ایشان در همه این مسائل بهترین خود بودند و خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانستند .

وی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حفظ مجموعه لسان عالِم و کارآمد در حوزه‌ی دین و دانش افزود: سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه دکتر مفتح را گرامی می‌داریم. حفظ وحدت دانشگاه و حوزه یعنی حفظ مجموعه لسان عالِم و کار آمد در دو حوزه دین و دانش است. ما در مسئله تشیع و تسنن به عنوان صاحبان دین هستیم که سایر مذاهب دین پیرو این عناوین هستند پس باید این وحدت بین دانشگاه و حوزه حفظ شود.

عسکری ضمن تبریک به فرماندار جدید رفسنجان گفت: مدیران هرکدام یک تکلیف سازمانی دارند. ضمن این که در چارچوب قانونی که تعریف شده باید پاسخ گو باشند؛ اعضای یک پیکرنیز باید باشند و در همه مسائل کمک حال یک یکدیگر باشیم یکدیگر را پوشش دهیم، یاری کنیم و در تعامل با یکدیگر باشیم.

وی افزود؛ اختلاف لازمه عالم طبیعت است و باید باشد و خداوند نیز در چندین جا از اختلاف به عنوان آیت الهی یاد می کند و تمام مجموعه دارای اختلاف عالَم در تعامل با یکدیگر هستند اما هرگز در تفاوت نیستند زیرا تفاوت معنای فوت و نیستی است و پیرو همین موضوع از فرماندار جدید می‌خواهم که در کنار اختلاف‌ها تعامل و همکاری باشد اما تفاوت ، خیر.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بنده در جلسه معارفه ایشان هم عرض کردم که شما اگر قوی ترین،توانمندترین،عالم ترین و آگاه ترین مدیران را منسوب کنید اما اگر در تعامل و همکاری با یکدیگر نباشند قطعا موفق نخواهید بود ضرر را همه خواهند کرد.

عسکری در آخر از زحمات و خدمات فرماندار سابق؛ مجید فصیحی هرندی تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 123364

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123364/مسئولان-اعضای-یک-پیکرند-باید-یکدیگر-تعامل-باشند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir