کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد؛

افتتاحیه راهیان نور مجازی از جوار مزار شهدا/ بازدید بیش از 1.5 میلیون دانش آموز از راهیان نور مجازی در سال گذشته

2 اسفند 1400 ساعت 10:33

عبدالرضا روزخوش گفت:افتتاحیه برنامه چهارشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای شهر کرمان در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان استان کرمان است.
​​​​​​​


عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" در رابطه با برگزاری راهیان نور مجازی گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا هر ساله دانش آموزان از استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شدند.

وی افزود: اما با توجه به شرایط جدید و محدودیت های کرونایی دومین سال است که راهیان نور در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

روزخوش توضیح داد: هفتم و هشتم اسفندماه راهیان نور به صورت پخش زنده از شبکه شاد از 4 منطقه عملیاتی جنوب کشور که شامل اروندرود، شلمچه، هویزه و دهلاویه است برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: راویان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند و تیم های تصویربرداری روایتگری در مناطق را به صورت زنده برای دانش آموزان پخش می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از راهیان نور مجازی خاطرنشان کرد: سال گذشته قریب به یک میلیون و 530 هزار نفر بازدید کننده داشتیم که این برنامه برای دختران و پسران دوره متوسطه اول و دوم پیش بینی شده است.

عبدالرضا روزخوش در رابطه با برگزاری این مراسم در شهر کرمان گفت: افتتاحیه برنامه چهارشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای شهر کرمان در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان استان کرمان است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد: این مراسم با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله و مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی در جوار مزار مطهر شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 124984

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124984/افتتاحیه-راهیان-نور-مجازی-جوار-مزار-شهدا-بازدید-بیش-1-5-میلیون-دانش-آموز-سال-گذشته

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir