کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان؛

اولویت احداث راه‌های روستایی مناطق محروم جنوب کرمان است

6 اسفند 1400 ساعت 9:42

مجتبی محمودی گفت: با برنامه و استفاده از منابع از همه توان در جهت کاهش محرومیت‌های جنوب کرمان در حوزه راه استفاده خواهد شد.


به گزارش "راه آرمان" ؛ بازدید امروز مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از دور افتاده‌ترین مناطق روستایی جنوب کرمان جهت برنامه ریزی احداث راه روستایی در این مناطق انجام شد.
 
مجتبی محمودی با اشاره به مشکلات و ایجاد راه‌های دسترسی در مناطق روستایی به ویژه در مناطق کوهستانی جنوب کرمان گفت: کارهای زیادی در حوزه راه‌های جنوب کرمان انجام شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به گستردگی منطقه و بالا رفتن هزینه‌های احداث راه درصدد استفاده از همه منابع قانونی جهت سر و سامان قابل قبولی به حوزه راه‌های روستایی و ایجاد راه دسترسی مناسب برای مردم خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: میزان راه‌های روستایی و فرعی در جنوب کرمان ۸۵۰۰ کیلومتر که ۲۵۰۰ کیلومتر آسفالتی و ۶۰۰۰ کیلومتر ساخته نشده و ۳۵۰ کیلومتر زیر سازی شده و آماده آسفالت می‌باشد.
 
محمودی بیان کرد: علیرغم همه بدهکاری‌ها و کمبود اعتبارات به همکاران در حوزه و مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تأکید شده است تا با برنامه و استفاده از منابع از همه توان در جهت کاهش محرومیت‌های جنوب کرمان در حوزه راه استفاده کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 125084

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125084/اولویت-احداث-راه-های-روستایی-مناطق-محروم-جنوب-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir