تاریخ انتشار :جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
۰
plusresetminus
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان؛

اولویت احداث راه‌های روستایی مناطق محروم جنوب کرمان است

مجتبی محمودی گفت: با برنامه و استفاده از منابع از همه توان در جهت کاهش محرومیت‌های جنوب کرمان در حوزه راه استفاده خواهد شد.
اولویت احداث راه‌های روستایی مناطق محروم جنوب کرمان است
به گزارش "راه آرمان" ؛ بازدید امروز مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از دور افتاده‌ترین مناطق روستایی جنوب کرمان جهت برنامه ریزی احداث راه روستایی در این مناطق انجام شد.
 
مجتبی محمودی با اشاره به مشکلات و ایجاد راه‌های دسترسی در مناطق روستایی به ویژه در مناطق کوهستانی جنوب کرمان گفت: کارهای زیادی در حوزه راه‌های جنوب کرمان انجام شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به گستردگی منطقه و بالا رفتن هزینه‌های احداث راه درصدد استفاده از همه منابع قانونی جهت سر و سامان قابل قبولی به حوزه راه‌های روستایی و ایجاد راه دسترسی مناسب برای مردم خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: میزان راه‌های روستایی و فرعی در جنوب کرمان ۸۵۰۰ کیلومتر که ۲۵۰۰ کیلومتر آسفالتی و ۶۰۰۰ کیلومتر ساخته نشده و ۳۵۰ کیلومتر زیر سازی شده و آماده آسفالت می‌باشد.
 
محمودی بیان کرد: علیرغم همه بدهکاری‌ها و کمبود اعتبارات به همکاران در حوزه و مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تأکید شده است تا با برنامه و استفاده از منابع از همه توان در جهت کاهش محرومیت‌های جنوب کرمان در حوزه راه استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdch6mnzk23nivd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما