کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد؛

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند

8 اسفند 1400 ساعت 22:13

مجتبی محمودی گفت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفندماه آغاز می‌شود.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: براساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.
 
محمودی افزود: افرادی که قصد مسافرت دارند می توانند از طریق مراجعه به درگاه کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر خود اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز و ۵۰ درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی پیش فروش شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل این است که اگر تصمیم‌هایی در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود تعهد و نارضایتی ایجاد نشود.
 
وی یادآور شد: با وجود همه برنامه ریزی‌های انجام شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث سفرهای نوروزی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و پیش بینی لازم برای تغییرات احتمالی برنامه‌ها برای رقم زدن سفری ایمن و مطلوب برای مسافران لحاظ شده است.
 
محمودی ادامه داد: همه تلاش ما فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری تشکل‌های صنفی، کانون‌ها و شرکت‌های حمل و نقل به نوعی در مسیر خدمت حمل و نقل نوروزی قرار دارند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر بیش از ۶۰۰ راننده در بیش از ۳۶ شرکت حمل و نقل ساماندهی و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در شیوه نامه‌های نوروزی امسال برش‌های استانی در نظر گرفته است گفت: در این شیوه نامه‌ها برای رعایت حقوق مردم و جابه جایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه‌ای شده است.

محمودی هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم دانست و افزود: تلاش بنده و همکاران ما در جنوب کرمان همواره بر این است که با توجه به نظارت‌ها مردم برای داشتن سفری ایمن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی یادآور شد: روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سامانه متمرکز راهداری و پلیس از طریق شماره تلفن‌هایی که اعلام می‌شود، تماس بگیرند و یا پیامک ارسال کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 125154

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125154/آغاز-پیش-فروش-بلیت-سفرهای-نوروزی-جاده-ای-۱۰-اسفند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir