تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
۰
plusresetminus
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد؛

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند

مجتبی محمودی گفت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفندماه آغاز می‌شود.
آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: براساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.
 
محمودی افزود: افرادی که قصد مسافرت دارند می توانند از طریق مراجعه به درگاه کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر خود اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز و ۵۰ درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی پیش فروش شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل این است که اگر تصمیم‌هایی در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود تعهد و نارضایتی ایجاد نشود.
 
وی یادآور شد: با وجود همه برنامه ریزی‌های انجام شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث سفرهای نوروزی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و پیش بینی لازم برای تغییرات احتمالی برنامه‌ها برای رقم زدن سفری ایمن و مطلوب برای مسافران لحاظ شده است.
 
محمودی ادامه داد: همه تلاش ما فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری تشکل‌های صنفی، کانون‌ها و شرکت‌های حمل و نقل به نوعی در مسیر خدمت حمل و نقل نوروزی قرار دارند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر بیش از ۶۰۰ راننده در بیش از ۳۶ شرکت حمل و نقل ساماندهی و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در شیوه نامه‌های نوروزی امسال برش‌های استانی در نظر گرفته است گفت: در این شیوه نامه‌ها برای رعایت حقوق مردم و جابه جایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه‌ای شده است.

محمودی هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم دانست و افزود: تلاش بنده و همکاران ما در جنوب کرمان همواره بر این است که با توجه به نظارت‌ها مردم برای داشتن سفری ایمن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی یادآور شد: روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سامانه متمرکز راهداری و پلیس از طریق شماره تلفن‌هایی که اعلام می‌شود، تماس بگیرند و یا پیامک ارسال کنند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfttdyjw6d0ya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما