کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

تجلیل از جانبازان سه شهرستان جنوب کرمان در شهرستان کهنوج

18 اسفند 1400 ساعت 12:47

به همت اداره بنیاد شهید شهرستان کهنوج به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب در سالن شهید مطهری شهرستان کهنوج برگزار شد.


به گزارش راه آرمان؛ به همت اداره بنیاد شهید شهرستان کهنوج به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و اعیاد شعبانیه مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب در سالن شهید مطهری  شهرستان کهنوج برگزار شد.

حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به همه جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای این عزیزان ایثارگر کرد و گفت: شما جانبازان و ایثارگران سرمایه های گران سنگ این انقلاب و نظام هستید؛ مبادا سختی ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد خللی در هدف و راهی که انتخاب کرده و برای آن جانفشانی ها کرده ایم ایجاد کند.
 

وی معرفت و بینش عمیق دینی، شجاعت، غیرت و ثبات قدم در ایمان را از جمله صفات بارز حضرت عباس (ع) و مهم ترین صفت ایشان را بصیرت دانست و افزود: شما رزمندگان و جانبازان بایستی با تأسی از سیره آن حضرت، اطاعت از ولایت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

حجت الاسلام نجنو خاطر نشان کرد: وظیفه دارم از زحمات و تلاش شما ایثارگران در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تشکر و قدردانی می کنم.
 
در این مراسم عیدی فرماندار کهنوج گفت: همه ما بدهکار انقلاب، نظام اسلامی و شهدای گرانقدرمان هستیم و باید در عمل و در عرصه خدمت به مردم رهرو شهیدان والامقام باشیم.
 
در پایان مراسم مسئولین حاضر در مراسم از جانبازان گرانقدر شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/کیوان


کد مطلب: 125362

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125362/تجلیل-جانبازان-سه-شهرستان-جنوب-کرمان-کهنوج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir