کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام امام جمعه کوهبنان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

22 اسفند 1400 ساعت 18:22

مام جمعه کوهبنان؛روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت


به گزارش" راه آرمان "مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در پیامی ۲۲اسفند؛روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیادشهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :
بسم رب الشهداء و الصديقين

*شهيدان مظهر هدف، تلاش و تداوم هستند. (مقام معظم رهبري)*

بيست و دوم اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) مبني بر تأسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي مي باشد و نامگذاري اين روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعي‌گر ارزش و قداست خون شهداي سرافراز و مقام والاي شهيدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي است و بي شک اقتدار، امنيت، پيشرفت و توسعه کنوني کشور، مرهون خون‌هاي پاک و مقدس اين عزيزان و ايثار و مقاومت خانواده هاي صبور آنان است.
شهداي انقلاب اسلامي با تاسي از حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام)، به نداي ولي زمان و مقتداي خويش امام خميني(ره) لبيک گفتند و با خون خود نهال انقلاب را حيات بخشيدند و تا پاي جان براي تحقق و استقرار حکومت اسلامي ايستادند تا با حاکميت اسلام و قرآن، انسان را به درجه رفيع خليفه الهي و عبوديت برسانند و همچون شمع، چراغ محفل بشريت گردند. وصف عظمت مقام شهيد در قالب الفاظ نمي‌گنجد و کلمات از توصيف آن عاجز است؛ بي‌شک تجليل و تعظيم شهدا، عمل به وصاياي آنها، تکريم خانواده‌هاي معظم شهدا و اهتمام ويژه براي تحقق آرمان‌هاي شهيدان به عنوان يک تکليف همگاني براي نيل به قله‌هاي عزت و تعالي تداوم خواهد داشت زيرا هرگونه غفلت و انحراف از اين مسير نوراني هزينه‌هاي سنگيني را به دنبال خواهد داشت.
*اينجانب به نوبه خود ضمن گراميداشت بيست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، آرزومندم همگان اين روز را به عنوان نقطه عطف مناسبي براي تجديد پيمان با آرمان ها و اهداف آن به حق پيوستگان درک نموده و در راستاي تداوم مسير بلند آن دليرمردان عرصه جهاد در راه خدا بکوشند
​​​​​​
انتهای پیام /رجبی 


کد مطلب: 125451

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125451/پیام-امام-جمعه-کوهبنان-مناسبت-روز-بزرگداشت-شهدا

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir