تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲
۰
plusresetminus
مام جمعه کوهبنان؛روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت
پیام امام جمعه کوهبنان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
به گزارش" راه آرمان "مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در پیامی ۲۲اسفند؛روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیادشهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :
بسم رب الشهداء و الصديقين

*شهيدان مظهر هدف، تلاش و تداوم هستند. (مقام معظم رهبري)*

بيست و دوم اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) مبني بر تأسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي مي باشد و نامگذاري اين روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعي‌گر ارزش و قداست خون شهداي سرافراز و مقام والاي شهيدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي است و بي شک اقتدار، امنيت، پيشرفت و توسعه کنوني کشور، مرهون خون‌هاي پاک و مقدس اين عزيزان و ايثار و مقاومت خانواده هاي صبور آنان است.
شهداي انقلاب اسلامي با تاسي از حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام)، به نداي ولي زمان و مقتداي خويش امام خميني(ره) لبيک گفتند و با خون خود نهال انقلاب را حيات بخشيدند و تا پاي جان براي تحقق و استقرار حکومت اسلامي ايستادند تا با حاکميت اسلام و قرآن، انسان را به درجه رفيع خليفه الهي و عبوديت برسانند و همچون شمع، چراغ محفل بشريت گردند. وصف عظمت مقام شهيد در قالب الفاظ نمي‌گنجد و کلمات از توصيف آن عاجز است؛ بي‌شک تجليل و تعظيم شهدا، عمل به وصاياي آنها، تکريم خانواده‌هاي معظم شهدا و اهتمام ويژه براي تحقق آرمان‌هاي شهيدان به عنوان يک تکليف همگاني براي نيل به قله‌هاي عزت و تعالي تداوم خواهد داشت زيرا هرگونه غفلت و انحراف از اين مسير نوراني هزينه‌هاي سنگيني را به دنبال خواهد داشت.
*اينجانب به نوبه خود ضمن گراميداشت بيست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، آرزومندم همگان اين روز را به عنوان نقطه عطف مناسبي براي تجديد پيمان با آرمان ها و اهداف آن به حق پيوستگان درک نموده و در راستاي تداوم مسير بلند آن دليرمردان عرصه جهاد در راه خدا بکوشند
​​​​​​
انتهای پیام /رجبی 
https://armanekerman.ir/vdcfttdyyw6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما