کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مهارت آموزی در دانش آموزان هنرستان ها، گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال است

30 فروردين 1401 ساعت 12:39

پارسا گفت: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.


به گزارش راه آرمان، اصغر پارسا قبل از ظهر امروز در حاشیه بازدید از هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش شهید علیمحمدی و نرجسیه شهر ریگان ابراز داشت: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه ی کشور محسوب می شود که در همین راستا ارائه ی آموزش ها و بستر سازی برای رشد همه جانبه ی این نیرو می تواند زمینه ساز رشد جامعه در ابعاد گوناگون شود.
پارسا افزود: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح زندگی دانش آموزان و کمک به مشارکت آنها در توسعه ملی ایفا کند.

وی در ادامه ضمن بازدید از کارگاه ها و گلخانه این هنرستان ها، در کلاس درس دانش آموزان نیز حاضر شده و به گفتگوی صمیمی با آنان پرداخت.

پارسا در جمع دانش‌آموزان این هنرستان ها گفت: بهترین دوران عمر انسان لحظات علم آموزی است که دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی باید از این فرصت برای رسیدن به کمالات انسانی و خدمت به جامعه بهره جویند.

گفتنی است که در پایان این بازدید از سوی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای رفع مشکلات و کمبود های این هنرستان ها در بحث اعتبار و تجهیزات آموزشی و کارگاهی قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 126326

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126326/مهارت-آموزی-دانش-آموزان-هنرستان-گامی-موثر-جهت-ایجاد-اشتغال

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir