تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
۰
plusresetminus
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مهارت آموزی در دانش آموزان هنرستان ها، گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال است

پارسا گفت: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.
مهارت آموزی در دانش آموزان هنرستان ها، گامی موثر در جهت ایجاد اشتغال است
به گزارش راه آرمان، اصغر پارسا قبل از ظهر امروز در حاشیه بازدید از هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش شهید علیمحمدی و نرجسیه شهر ریگان ابراز داشت: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه ی کشور محسوب می شود که در همین راستا ارائه ی آموزش ها و بستر سازی برای رشد همه جانبه ی این نیرو می تواند زمینه ساز رشد جامعه در ابعاد گوناگون شود.
پارسا افزود: در هنرستان‌ها رشته‌های مورد نظر دانش آموزان به صورت کاملاً حرفه‌ای و قبل از ورود آنها به دانشگاه به آنها آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح زندگی دانش آموزان و کمک به مشارکت آنها در توسعه ملی ایفا کند.

وی در ادامه ضمن بازدید از کارگاه ها و گلخانه این هنرستان ها، در کلاس درس دانش آموزان نیز حاضر شده و به گفتگوی صمیمی با آنان پرداخت.

پارسا در جمع دانش‌آموزان این هنرستان ها گفت: بهترین دوران عمر انسان لحظات علم آموزی است که دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی باید از این فرصت برای رسیدن به کمالات انسانی و خدمت به جامعه بهره جویند.

گفتنی است که در پایان این بازدید از سوی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای رفع مشکلات و کمبود های این هنرستان ها در بحث اعتبار و تجهیزات آموزشی و کارگاهی قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/



     
  •  
https://armanekerman.ir/vdchi-nz-23nixd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما