کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

ادای احترام جمعی از فرهنگیان کرمان به مقام شامخ شهدای شهر کرمان

17 ارديبهشت 1401 ساعت 10:04


 به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز،  معلمان را میراث گران‌بهای کشور خواند که در طول انقلاب اسلامی، در بزنگاه‌های مهم تاریخی با نقش‌آفرینی ممتاز خود در ایجاد نهادهای انقلابی و ارزشی دارای نقشی بی‌بدیل و تاریخ‌ساز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمانی روز معلم با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی است خاطر نشان کرد: اندیشه های شهید مطهری برای همیشه تاریخ در جامعه ساری و جاری است.

 رضایی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان ۲۳۲ شهید فرهنگی و یک هزار و ۳۱۹ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی نموده و این افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب و هم با تربیت انسانهایی متعهد، آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

رضا رضایی با اشاره به نقش موثر معلمان در توسعه و پیشرفت کشور خاطر نشان کرد: قدرشناسی از معلم نباید به هفته و روز خاصی محدود شود بلکه باید در تمام طول سال تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی قدر دان فداکاری و ایثار گری فرهنگیان باشند.

بر پایه این گزارش: جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان ادای احترام کردند.

گفتنی است: در پایان این مراسم زیارت عاشورا در حسینیه گلزار شهدای کرمان قرائت شد.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 126712

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126712/ادای-احترام-جمعی-فرهنگیان-کرمان-مقام-شامخ-شهدای-شهر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir