کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به میزبانی دانشگاه علوم و تحقیقات؛

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

13 ارديبهشت 1401 ساعت 10:43

شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.


 به گزارش راه آرمان؛  شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تیم از دانشگاه‌ها و مدارس داخل و خارج از کشور و حدود ۸۰۰ شرکت کننده، برگزار خواهد شد.

▫️ ربوکاپ یا جام جهانی ربات‌ها، یک پروژه بین‌المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، دانش رباتیک و مکاترونیک است. فدراسیون جهانی ربوکاپ در تلاش است تا با طرح مسئله‌ای استاندارد که دامنه گستره آن تمامی فن‌آوری‌های موجود را به مشارکت و آزمون فرا می‌خواند، به پرورش تحقیقات هوش مصنوعی و ربات‌های هوشمند بپردازد.

▫️ مسابقات ربوکاپ آزاد ایران محلی برای آماده سازی و تقویت تیم‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی است و تیم‌های نوپا این فرصت را پیدا می‌کنند تا از تجربیات تیم‌های دیگر استفاده کرده و بیش‌تر با این مسابقات آشنا شوند.

▫️ این رویداد از ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت در ساختمان دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است‌.
در این دوره از مسابقات  ۸ تیم دانش آموزی از مرکز نوآوری شهید ستاری شرکت کردند که در لیگ دمو ( نمایشی ) به ارایه دستاوردهای  پژوهشی خود می پردازند.

 کسب رتبه اول سوپر تیم بخش رقابت های ترکیبی لیگ نمایشی مسابقات روبوکاپ آزاد ایران، خانم ها نگار ولی، آنیتا میرزایی و فاطمه مهیا قاسمی راد و رتبه برتر بخش چالش فنی مسابقات خانم درسا کاظمی را خدمت این دانش پژوهان، خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 126715

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126715/مسابقات-ربوکاپ-آزاد-ایران-۱۴-۱۶-اردیبهشت-ماه-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir