کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش فهرج عنوان کرد؛

برای تحقق شعار سال برنامه های متنوعی را در بحث آموزشی پیش رو داریم

20 ارديبهشت 1401 ساعت 13:27

رضا رکن آبادی گفت: مجموعه آموزش و پرورش فهرج برای تحقق شعار سال و بحث دانش بنیان طرح و برنامه های متنوعی را خصوصا در بحث آموزشی پیش رو دارد


رضا رکن آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت:  آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد نیروی انسانی به بیانیه ی گام دوم انقلاب بعنوان نقشه راه نگاه می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است خود را مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری میداند افزود: ما برای تحقق شعار سال و بحث دانش بنیان طرح و برنامه های متنوعی را خصوصا در بحث آموزشی پیش رو داریم

وی اظهار کرد: از جمله کارهایی که قرار است ما در مجموعه آموزش و پرورش انجام بدهیم توسعه مراکز فنی و حرفه ای، برقراری کارگاه های مطالعاتی در مدارس و برقراری کلاس های کنکور تا قبل از آزمون سراسری با هدف پیگیری بحث بومی گزینی و افزایش قبولی در دانشگاه فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش فهرج در ادامه با تبریک روز شوراها گفت: در جلسه ای که با مدیران مدارس برگزار شد تکلیف کردم که  مدیران موظفند در تمام برنامه هایی که در مدارس اجرا میکنند با شهرداران، دهیاران و شوراها هماهنگ باشند.

وی همچنین با اشاره به مصوب شدن طرح رتبه بندی معلمان و تنظیم آیین نامه آن گفت: در این آیین نامه معلمان در ۵ رتبه دسته بندی و بر اساس ۴ شاخص امتیازات را کسب و رتبه بندی میشوند.

رکن آبادی در پایان از اولیا و دانش آموزان که در بحث آموزش حضوری همراهی لازم را با مجموعه آموزش و پرورش داشتند قدرانی کرد و گفت: جای دارد از همکاران بزرگوارم که در شرایط کرونا ایثار کردند و پیگیر بحث آموزش دانش آموزان بودند نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 126820

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126820/تحقق-شعار-سال-برنامه-های-متنوعی-بحث-آموزشی-پیش-رو-داریم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir