تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
۰
plusresetminus
رضا رکن آبادی گفت: مجموعه آموزش و پرورش فهرج برای تحقق شعار سال و بحث دانش بنیان طرح و برنامه های متنوعی را خصوصا در بحث آموزشی پیش رو دارد
برای تحقق شعار سال برنامه های متنوعی را در بحث آموزشی پیش رو داریم
رضا رکن آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت:  آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد نیروی انسانی به بیانیه ی گام دوم انقلاب بعنوان نقشه راه نگاه می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است خود را مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری میداند افزود: ما برای تحقق شعار سال و بحث دانش بنیان طرح و برنامه های متنوعی را خصوصا در بحث آموزشی پیش رو داریم

وی اظهار کرد: از جمله کارهایی که قرار است ما در مجموعه آموزش و پرورش انجام بدهیم توسعه مراکز فنی و حرفه ای، برقراری کارگاه های مطالعاتی در مدارس و برقراری کلاس های کنکور تا قبل از آزمون سراسری با هدف پیگیری بحث بومی گزینی و افزایش قبولی در دانشگاه فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش فهرج در ادامه با تبریک روز شوراها گفت: در جلسه ای که با مدیران مدارس برگزار شد تکلیف کردم که  مدیران موظفند در تمام برنامه هایی که در مدارس اجرا میکنند با شهرداران، دهیاران و شوراها هماهنگ باشند.

وی همچنین با اشاره به مصوب شدن طرح رتبه بندی معلمان و تنظیم آیین نامه آن گفت: در این آیین نامه معلمان در ۵ رتبه دسته بندی و بر اساس ۴ شاخص امتیازات را کسب و رتبه بندی میشوند.

رکن آبادی در پایان از اولیا و دانش آموزان که در بحث آموزش حضوری همراهی لازم را با مجموعه آموزش و پرورش داشتند قدرانی کرد و گفت: جای دارد از همکاران بزرگوارم که در شرایط کرونا ایثار کردند و پیگیر بحث آموزش دانش آموزان بودند نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcgx39qzak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما