کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان:

امنیت و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

21 ارديبهشت 1401 ساعت 14:51

حسین شفیعی گفت: امروز همه ما امنیت و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم و هرکس که به مقامی میرسد باید خون شهدا را در نظر بگیرد که دچار آتش دوزخ نشود.


به گزارش راه آرمان؛ در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) مراسم جشن تولد هشتاد و پنج شهید آسمانی اردیبهشت ماهی به همت خیریه شهید ابراهیم هادی برگزار شد.
 
حسین شفیعی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در این مراسم ضمن درود بر روح شهدای هشت سال دفاع مقد،مدافعان حرم و امنیت اذعان کرد:صحبت کردن در مورد شهادت و شهدا بسیار سخت و دشوار است زیرا زبان انسان قادر به بیان کسانی که از مال و جان شیرین خود گذشتند نخواهد بود.
 
شفیعی افزود :عزیز ترین دارایی هر انسان جان اوست و یک هنر بسیار بزرگ است که یک انسان از جان خود در راه خدا بگذرد و هرکس توان رسیدن به این هنر را نخواهد داشت .
 
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان عنوان کرد: امروز همه ی ما امنیت و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم و هرکس که به مقامی میرسد باید خون شهدا را در نظر بگیرد که دچار آتش دوزخ نشود .
 
وی ادامه داد:در این شرایط جامعه نباید سکوت کرد و به دنبال مسائل حاشیه ای بود بلکه باید برای ترویج راه شهدا و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمد .
 
شفیعی در پایان از تمامی ارگان هایی که خیریه شهید ابراهیم هادی را در برگزاری این جشن باشکوه همراهی کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 126858

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126858/امنیت-عزت-امروز-مدیون-خون-شهدا-هستیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir