کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان:

مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان راه‌اندازی شد

28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:24

مسلم مروجی‌فرد از راه‌اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان و وصل به همه شهرستان‌های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مأموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای شهروندان در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت است.

مروجی‌فرد افزود: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ مکاتبه و حضوری که به سازمان صمت جنوب کرمان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی و یا شهرستان مورد درخواست ارجاع و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: ارباب رجوع از طریق تماس با سامانه مربوطه، درخواست، شکایت و یا سؤال خود را مطرح، این تماس همزمان در سامانه وزارت صمت و سازمان قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

وی تصریح کرد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و همچنین پوشش کانال‌های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و همشهریان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.124.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه برخوردار شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 126998

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126998/مرکز-پاسخگویی-یکپارچه-سازمان-صمت-جنوب-کرمان-راه-اندازی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir