تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴
۰
plusresetminus
مسلم مروجی‌فرد از راه‌اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان و وصل به همه شهرستان‌های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد.
مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان راه‌اندازی شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مأموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای شهروندان در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت است.

مروجی‌فرد افزود: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ مکاتبه و حضوری که به سازمان صمت جنوب کرمان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی و یا شهرستان مورد درخواست ارجاع و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: ارباب رجوع از طریق تماس با سامانه مربوطه، درخواست، شکایت و یا سؤال خود را مطرح، این تماس همزمان در سامانه وزارت صمت و سازمان قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

وی تصریح کرد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و همچنین پوشش کانال‌های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و همشهریان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.124.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه برخوردار شوند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccoeqs42bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما