کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان خبر داد :

اعزام گروه جهادی پزشکی امام صادق(ع) کرمان به مناطق محروم بشاگرد

12 خرداد 1401 ساعت 12:42

سلیمانی گفت: گروه جهادی امام صادق(ع) با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س)، سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مناطق محروم بشاگرد اعزام شد.


روح الله سلیمانی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان فرهنگی پزشکی در جمع خبرنگاران افزود:گروه جهادی حضرت امام صادق (ع) به همت  بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان، فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مدت چهار روز به منطقه محروم بشاگرد اعزام می‌شود.

وی توضیح داد: در این گروه جهادی از رشته های مختلف شامل چشم پزشکی، متخصصین زنان، دندانپزشکی و حتی ختنه کودکان با ظرفیت 35 نفر به این منطقه محروم اعزام می شوند .

سلیمانی با اشاره به این موضوع که تمامی خدمات پزشکی انجام شده در این مدت رایگان است ادامه داد: در کنار تیم پزشکی تیم فرهنگی هم این کاروان را همراهی می‌کند و امیدواریم خدمت خوبی را به مردم محروم این منطقه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به تمام روستاهای این منطقه اطلاع رسانی قبلی انجام شده است افزود:این اردوی جهادی به مدت پنج روز طول می کشد و در طی این پنج روز در حوزه های پزشکی و فرهنگی فعالیت انجام می دهند.

سلیمانی در پایان تصریح کرد:این دومین اردوی جهادی است که به منطقه بشاگرد اعزام می‌شود با همت همین گروه ها به این منطقه محروم می شود و اعزام این کاروان‌ها با توجه به محدویت های و امکانات پزشکی منطقه نیاز منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 127370

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127370/اعزام-گروه-جهادی-پزشکی-امام-صادق-ع-کرمان-مناطق-محروم-بشاگرد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir