تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان خبر داد :

اعزام گروه جهادی پزشکی امام صادق(ع) کرمان به مناطق محروم بشاگرد

سلیمانی گفت: گروه جهادی امام صادق(ع) با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س)، سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مناطق محروم بشاگرد اعزام شد.
اعزام گروه جهادی پزشکی امام صادق(ع) کرمان به مناطق محروم بشاگرد
روح الله سلیمانی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه کرمان ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان فرهنگی پزشکی در جمع خبرنگاران افزود:گروه جهادی حضرت امام صادق (ع) به همت  بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان، فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مدت چهار روز به منطقه محروم بشاگرد اعزام می‌شود.

وی توضیح داد: در این گروه جهادی از رشته های مختلف شامل چشم پزشکی، متخصصین زنان، دندانپزشکی و حتی ختنه کودکان با ظرفیت 35 نفر به این منطقه محروم اعزام می شوند .

سلیمانی با اشاره به این موضوع که تمامی خدمات پزشکی انجام شده در این مدت رایگان است ادامه داد: در کنار تیم پزشکی تیم فرهنگی هم این کاروان را همراهی می‌کند و امیدواریم خدمت خوبی را به مردم محروم این منطقه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به تمام روستاهای این منطقه اطلاع رسانی قبلی انجام شده است افزود:این اردوی جهادی به مدت پنج روز طول می کشد و در طی این پنج روز در حوزه های پزشکی و فرهنگی فعالیت انجام می دهند.

سلیمانی در پایان تصریح کرد:این دومین اردوی جهادی است که به منطقه بشاگرد اعزام می‌شود با همت همین گروه ها به این منطقه محروم می شود و اعزام این کاروان‌ها با توجه به محدویت های و امکانات پزشکی منطقه نیاز منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchqqnzv23nixd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین