کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی از پوستر سومین دورۀ «المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان»

16 خرداد 1401 ساعت 21:26

از پوستر سومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان با حضور رییس شورای شهر، شهردار و اعضاء ستاد برگزاری، رونمایی شد.


به گزارش راه آرمان؛ در این مراسم، رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی شهروندان، گفت: برگزار المپیاد ورزشی نشاط عمومی را در شهر افزایش می‌دهد و موجب می‌شود نوجوانان و جوانان بتوانند در رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود، به صورت حرفه ‌ای وارد شوند.

 
سید حسین رحیمی به عملکرد شورا و شهرداری در محله‌های مختلف شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری فعالیت‌هایی را در محله‌ها شروع کرده و ما امیدواریم با نگاه یکسان به محله‌ها، در همه ابعاد پیشرفت خوبی داشته باشیم و به شکوفایی استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان کمک کنیم.
شهردار رفسنجان نیز توجه به ورزش را یکی از الویت‌های برنامه های شهرداری دانست و گفت: در رفسنجان این خلاء برای ورزشکاران وجود داشت؛ کسانی که می‌خواستند استعداد خود را شناسایی و از سطوح ابتدایی شروع کنند و رشد یابند و حرفه‌ای شوند؛ محلی برای شکوفایی این توانمندی‌ها و استعدادها نداشتند تا بتواند آنان را پرورش دهد و به باشگاه مس که در سطح ملی و بین المللی کار می‌کند، برساند.
 
کهنوجی تصریح کرد: ما به منظور تزریق روحیه نشاط در جوانان، مردم و بدنه ورزشی شهر رفسنجان، یکسری فعالیت‌ها انجام دادیم تا ورزشکارانی که در شهر ما هستند دیده شوند و به صورت حرفه‌ای کار کنند.
وی در مورد بودجه شهرداری برای فعالیت‌های ورزشی گفت: بودجه شهرداری در حوزه‌های مختلف، سرفصل دارد، هزینه‌ها مشخص است و با نظارت کامل، در حوزه خود هزینه می‌شود.
 
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری در خصوص هدف از تأسیس باشگاه شهرداری گفت: به منظور جلوگیری از پراکندگی برنامه ها و فعالیت‌های ورزشی، شهرداری رفسنجان با نگاه حرفه ای به این مقوله، بر آن شد، با کمک شورا و هیأت های ورزشی، فعالیت های ورزشی انسجام یافته و حرفه‌ای و ماندگار را پایه گذاری کند؛ با این هدف باشگاه ورزشی شهرداری تأسیس شد.
 
حسین پورمحمدی اولین اقدام باشگاه ورزشی شهرداری را برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات معرفی و بیان کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد در روز شنبه ٢١ خرداد برگزار و رقابت های تیم‌های ورزشی محلات در ٢٢ رشته ورزشی آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه در روز عید غدیر ٢٧ تیرماه خواهد بود.
 
در این مراسم مسئولان کمیته ها معرفی و احکام آنان داده شد.
علیرضا رفیعی دبیر، محمد رفیعی رئیس ستاد برگزاری، مهدی بادنوا رئیس کمیته فنی، استعدادیابی و ارزیابی، ابوالفضل اعتمادی رئیس کمیته انضباطی و نظارت بر اماکن ورزشی، مهتاب نعمت زاده رئیس کمیته نظارت بر داوران، ساره رضایی رئیس کمیته پزشکی، ورزشی و سلامت و خدیجه غلامی رئیس کمیته رسانه سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان هستند که از سوی شهردار رفسنجان منصوب شدند.
 
 


کد مطلب: 127438

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127438/رونمایی-پوستر-سومین-دورۀ-المپیاد-ورزشی-محلات-شهر-رفسنجان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir