کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دادگستری شهرستان زرند:

رسانه ها، بازوان توانمند قوه قضائیه در پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم هستند

20 خرداد 1401 ساعت 14:06

ابوالفضل فرحبخش گفت: در سند تحول قوه قضائیه به پیشگیری از وقوع جرم بیش از پیش توجه شده است و رسانه ها در پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم، بازوان توانمند قوه قضائیه هستند.


به گزارش راه آرمان؛ ابوالفضل فرحبخش در نشست رسانه و پیشگیری که در روستای هنجروئیه از توابع دهستان دشتخاک برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات اصحاب رسانه گفت: در وضعیت حساس کنونی کشور، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در حوزه ایدئولوژیک به اهداف شومشان نرسیده اند و با تفرقه افکنی و تخریب شخصیت‌های انقلابی قصد مایوس نمودن مردم از نظام و انقلاب را دارند که قطعا موفق نخواهند شد.

وی روشنگری و تبیین را از وظایف اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: اهمیت تبیین و روشنگری درباره خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و امید آفرینی در جامعه را می توان در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که از آن به جهاد تبیین نام بردند، جستجو کرد.

رئیس حوزه قضائی زرند عنوان کرد: امروز رسانه ها می بایست در کنار بیان نیازمندی های جامعه و انتظارت مردم، نقاط قوت و خدمات حکومت مقدس انقلاب اسلامی و خدمت رسانی مسئولین را نیز برای مردم جلوه گر کرده و توامان به حفظ آبرو، حرمت و شخصیت اشخاص که مورد تاکید قرآن کریم و روایات معصومین علیه السلام است، همت گمارند.

فرحبخش تاکید کرد: رسانه ها باید فضا سازی دشمن را در نطفه خفه و امید آفرینان کشور باشند و افتخار خود را در حرکت بسوی اخلاق مداری و نشان دادن راه روشن به مردم قرار داده و در نهایت به خود ببالیم که فعالیتمان در مسیر سربلندی حکومت اسلامی است که مبتنی بر خون هزاران هزار شهید از جمله شهید سلیمانیها و صیادها می باشد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: از آنجا که فضای مجازی جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد اجتماع است، باید رسانه با توجه به نیاز روز جامعه رو به جلو حرکت و در دفع تهاجمات فرهنگی دشمن و جوسازی‌های حیله گرانه رسانه ای معاندان هوشمندانه عمل کنند.

فرحبخش ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت همکاری با واحد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان در تولید کلیپ و موشن گرافی های تاثیر گذار در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با تکیه بر اولویت جرائم سطح اول شهرستان از جمله سرقت، جرایم حوزه مواد مخدر و جرایم مبتنی بر خشونت و تصادفات، از برگزاری جشنواره پیشگیری رسانه ای از وقوع بزه در سال ۱۴۰۱، خبر داد.

انتهای پیام/قنبرزهی
 


کد مطلب: 127496

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127496/رسانه-بازوان-توانمند-قوه-قضائیه-پیشگیری-اجتماعی-وقوع-جرم-هستند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir