تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
۰
plusresetminus
ابوالفضل فرحبخش گفت: در سند تحول قوه قضائیه به پیشگیری از وقوع جرم بیش از پیش توجه شده است و رسانه ها در پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم، بازوان توانمند قوه قضائیه هستند.
رسانه ها، بازوان توانمند قوه قضائیه در پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم هستند
به گزارش راه آرمان؛ ابوالفضل فرحبخش در نشست رسانه و پیشگیری که در روستای هنجروئیه از توابع دهستان دشتخاک برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات اصحاب رسانه گفت: در وضعیت حساس کنونی کشور، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در حوزه ایدئولوژیک به اهداف شومشان نرسیده اند و با تفرقه افکنی و تخریب شخصیت‌های انقلابی قصد مایوس نمودن مردم از نظام و انقلاب را دارند که قطعا موفق نخواهند شد.

وی روشنگری و تبیین را از وظایف اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: اهمیت تبیین و روشنگری درباره خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و امید آفرینی در جامعه را می توان در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که از آن به جهاد تبیین نام بردند، جستجو کرد.

رئیس حوزه قضائی زرند عنوان کرد: امروز رسانه ها می بایست در کنار بیان نیازمندی های جامعه و انتظارت مردم، نقاط قوت و خدمات حکومت مقدس انقلاب اسلامی و خدمت رسانی مسئولین را نیز برای مردم جلوه گر کرده و توامان به حفظ آبرو، حرمت و شخصیت اشخاص که مورد تاکید قرآن کریم و روایات معصومین علیه السلام است، همت گمارند.

فرحبخش تاکید کرد: رسانه ها باید فضا سازی دشمن را در نطفه خفه و امید آفرینان کشور باشند و افتخار خود را در حرکت بسوی اخلاق مداری و نشان دادن راه روشن به مردم قرار داده و در نهایت به خود ببالیم که فعالیتمان در مسیر سربلندی حکومت اسلامی است که مبتنی بر خون هزاران هزار شهید از جمله شهید سلیمانیها و صیادها می باشد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: از آنجا که فضای مجازی جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد اجتماع است، باید رسانه با توجه به نیاز روز جامعه رو به جلو حرکت و در دفع تهاجمات فرهنگی دشمن و جوسازی‌های حیله گرانه رسانه ای معاندان هوشمندانه عمل کنند.

فرحبخش ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت همکاری با واحد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان در تولید کلیپ و موشن گرافی های تاثیر گذار در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با تکیه بر اولویت جرائم سطح اول شهرستان از جمله سرقت، جرایم حوزه مواد مخدر و جرایم مبتنی بر خشونت و تصادفات، از برگزاری جشنواره پیشگیری رسانه ای از وقوع بزه در سال ۱۴۰۱، خبر داد.

انتهای پیام/قنبرزهی
 
https://armanekerman.ir/vdcgyu9q3ak9xt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما