کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رابر:

اصناف؛ سربازان جنگ اقتصادی هستند

1 تير 1401 ساعت 10:53

حسین آقاملایی گفت: تحريم ها و جنگ اقتصادی غرب عليه نظام اسلامي به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان اين جنگ در مقابل دشمن اصناف و كسبه هستند.


به گزارش راه آرمان؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر با اشاره به اینکه اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده است، گفت: این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است.

وی ادامه داد: این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسائل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحريم ها و جنگ اقتصادی غرب عليه نظام اسلامي به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان اين جنگ در مقابل دشمن اصناف و كسبه هستند. 

فرماندار رابر با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی کسبه و بازاریان به ویژه صنوف شهرستان رابر تبریک عرض کرد و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف خواستار شد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 127744

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127744/اصناف-سربازان-جنگ-اقتصادی-هستند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir