کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون گمرک ایران انجام شد؛

بررسی ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات معدنی، صادرات فرآوردهای نفتی و مس در رفسنجان

14 تير 1401 ساعت 10:42

به‌منظور ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات معدنی، فرآورده‌های نفتی، مس و دیگر موارد؛ جلسه‌ مدیرعامل منطقه ویژه رفسنجان و معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.


به گزارش راه آرمان؛ روح‌الله بهرام‌شاهی به‌منظور پیگیری ایجاد گمرک تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در حوزه ماشین‌آلات معدنی، فرآورده‌های نفتی، مس و دیگر موارد روز دوشنبه با عسکری معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در منطقه ویژه رفسنجان وجود دارد راه‌اندازی گمرک تخصصی در رشته‌های مختلف یکی از اهدافی‌ست که دنبال می‌کنیم و در بحث صادرات فرآورده‌های نفتی با توجه به استقبال مدیرعامل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران، این توان در منطقه رفسنجان وجود دارد.

عسکری معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران هم در این جلسه ضمن اعلام حمایت‌های لازم جهت ایجاد گمرک تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: در این راستا مکاتبات لازم انجام شود که پس از بررسی نسبت به ایجاد گمرک تخصصی ماشین‌آلات سنگین و فرآورده‌های نفتی و دیگر موارد اقدامات لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه همچنین پیرامون ارتقاء سطح گمرک منطقه ویژه از ریاست به مدیریت جهت ارائه خدمات بهتر بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128013

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128013/بررسی-ایجاد-گمرک-تخصصی-ماشین-آلات-معدنی-صادرات-فرآوردهای-نفتی-مس-رفسنجان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir