کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج رودبارجنوب عنوان شد؛

جوانان نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته باشند/زندگی موفق،انتخاب آزادانه و آگاهانه هدف اصلی برگزاری کارگاه مشاوره است

24 تير 1401 ساعت 8:18

امام جمعه رودبارجنوب گفت: جوانان و اشخاصی که قصد ازدواج دارند باید در وهله اول نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته و تصور درستی از این سنت نبوی در ذهن خود ایجاد کنند.


به گزارش خبرنگار راه آرمان: کارگاه آموزشی با موضوع مشاوره پیش از ازدواج به همت اداره ورزش و جوانان در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امان جمعه رودبار جنوب در این کارگاه گفت:  ازدواج خوب و انتخاب همسر مناسب یکی از بزرگترین تصمیماتی است که افراد در زندگی اتخاذ می کنند.

وی بیان کرد: زمانی که فرد ازدواج می کند تمامی اهداف زندگی،روابط اجتماعی و خانوادگی فرد تحت الشعاع قرار می گیرند و دستخوش تغییر می شود.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه شش عامل اساسی برای مشاوره قبل ازازدواج وجود دارد،افزود: نگاه معنوی،شناخت متقابل،خود را جای دیگری قرار دادن ،عدم خشم،عدم سوء ظن از عوامل اساسی مشاوره قبل ازدواج هستند.


وی اظهار کرد: جوانان و اشخاصی که قصد ازدواج دارند باید در وهله اول نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته و تصور درستی از این سنت نبوی در ذهن خود ایجاد کنند.


تاجیکی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند‌کردن جوانان برای انتخاب همسر دانست و افزود:  محور‌های اصلی مورد بحث در این کارگاه آموزشی اهمیت و ضرورت ازدواج،شرایط و آمادگی های لازم برای ازدواج،ملاک های انتخاب همسر،انتخاب عاقلانه یا عاشقانه برشمرد.

شایان ذکر است،این کارگاه آموزشی با استقبال خوب جوانان همراه بود.


انتهای پیام/پ


کد مطلب: 128186

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128186/جوانان-نگاه-معرفتی-نسبت-مقوله-ازدواج-داشته-باشند-زندگی-موفق-انتخاب-آزادانه-آگاهانه-هدف-اصلی-برگزاری-کارگاه-مشاوره

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir