تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
۰
plusresetminus
امام جمعه رودبارجنوب گفت: جوانان و اشخاصی که قصد ازدواج دارند باید در وهله اول نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته و تصور درستی از این سنت نبوی در ذهن خود ایجاد کنند.
جوانان نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته باشند/زندگی موفق،انتخاب آزادانه و آگاهانه هدف اصلی برگزاری کارگاه مشاوره است
به گزارش خبرنگار راه آرمان: کارگاه آموزشی با موضوع مشاوره پیش از ازدواج به همت اداره ورزش و جوانان در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امان جمعه رودبار جنوب در این کارگاه گفت:  ازدواج خوب و انتخاب همسر مناسب یکی از بزرگترین تصمیماتی است که افراد در زندگی اتخاذ می کنند.

وی بیان کرد: زمانی که فرد ازدواج می کند تمامی اهداف زندگی،روابط اجتماعی و خانوادگی فرد تحت الشعاع قرار می گیرند و دستخوش تغییر می شود.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه شش عامل اساسی برای مشاوره قبل ازازدواج وجود دارد،افزود: نگاه معنوی،شناخت متقابل،خود را جای دیگری قرار دادن ،عدم خشم،عدم سوء ظن از عوامل اساسی مشاوره قبل ازدواج هستند.


وی اظهار کرد: جوانان و اشخاصی که قصد ازدواج دارند باید در وهله اول نگاه معرفتی نسبت به مقوله ازدواج داشته و تصور درستی از این سنت نبوی در ذهن خود ایجاد کنند.


تاجیکی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند‌کردن جوانان برای انتخاب همسر دانست و افزود:  محور‌های اصلی مورد بحث در این کارگاه آموزشی اهمیت و ضرورت ازدواج،شرایط و آمادگی های لازم برای ازدواج،ملاک های انتخاب همسر،انتخاب عاقلانه یا عاشقانه برشمرد.

شایان ذکر است،این کارگاه آموزشی با استقبال خوب جوانان همراه بود.


انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcdjj0f9yt0xf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما