کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان خبر داد؛

استقرار گمرک در جنوب استان کرمان

29 تير 1401 ساعت 20:15

محمدمهدی فداکار از ظرفیت بالای پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جیرفت در سورتینگ و بسته‌بندی از استقرار گمرک در جنوب استان خبر داد.


به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در سفر به جیرفت از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای این شهرستان بازدید کرد.

استاندار کرمان که به منظور سفر به شهرستان‌های جنوبی عازم جنوب استان شده است، عصر امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت نیز بازدید کرد.

فداکار در حاشیه بازدید از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: این پایانه ظرفیت بسته‌بندی و صادرات ۱۵۰ هزار تُن محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را در دو فاز دارد که موقعیت مناسبی برای استقرار گمرک در جنوب استان کرمان است.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بالای این پایانه در سورتینگ و بسته‌بندی از استقرار گمرک در جنوب استان خبر داد و افزود: با استقرار گمرک مشکل تجار و صادرکنندگان برطرف خواهد شد.

مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت و معدن جنوب کرمان بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ ميليارد تومان برای اين مجموعه هزینه شده است و فاز اول آن با ظرفیت ۷۰ هزار تُن بسته‌بندی و صادرات آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان صنعت و معدن جنوب کرمان تصریح کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت، کار سورتینگ را کاملاً به صورت الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام می‌دهد و خط سوم آن نیز تا شهریورماه عملیاتی خواهد شد.

وی از مشکلات مطرح شده در این بازدید، خطوط گاز و فیبر نوری و آسفالت مجموعه بود که استاندار کرمان عنوان کرد این مسائل پیگیری و برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128329

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128329/استقرار-گمرک-جنوب-استان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir