تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
۰
plusresetminus
استاندار کرمان خبر داد؛

استقرار گمرک در جنوب استان کرمان

محمدمهدی فداکار از ظرفیت بالای پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جیرفت در سورتینگ و بسته‌بندی از استقرار گمرک در جنوب استان خبر داد.
استقرار گمرک در جنوب استان کرمان
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در سفر به جیرفت از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای این شهرستان بازدید کرد.

استاندار کرمان که به منظور سفر به شهرستان‌های جنوبی عازم جنوب استان شده است، عصر امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت نیز بازدید کرد.

فداکار در حاشیه بازدید از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: این پایانه ظرفیت بسته‌بندی و صادرات ۱۵۰ هزار تُن محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را در دو فاز دارد که موقعیت مناسبی برای استقرار گمرک در جنوب استان کرمان است.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بالای این پایانه در سورتینگ و بسته‌بندی از استقرار گمرک در جنوب استان خبر داد و افزود: با استقرار گمرک مشکل تجار و صادرکنندگان برطرف خواهد شد.

مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت و معدن جنوب کرمان بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ ميليارد تومان برای اين مجموعه هزینه شده است و فاز اول آن با ظرفیت ۷۰ هزار تُن بسته‌بندی و صادرات آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان صنعت و معدن جنوب کرمان تصریح کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای جیرفت، کار سورتینگ را کاملاً به صورت الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام می‌دهد و خط سوم آن نیز تا شهریورماه عملیاتی خواهد شد.

وی از مشکلات مطرح شده در این بازدید، خطوط گاز و فیبر نوری و آسفالت مجموعه بود که استاندار کرمان عنوان کرد این مسائل پیگیری و برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcci4qso2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما