کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان برگزار شد

30 مرداد 1401 ساعت 21:47

بهرام مسلمی مهنی گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می شود.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آئین افتتاح این دوره آموزشی گفت: در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم، افزود: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

وی ضمن تشکر از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می‌شود.

مسلمی مهنی با تأکید بر این که ما نگاه جزیره‌ای به فرهنگ و هنر نداریم، اظهار کرد: بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، عنوان کرد: آینده فرزندان ما در سایه اُنس با قرآن کریم تضمین می‌شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جنوب کرمان می‌طلبد که دوره‌ها و همایش‌های قرآنی در کلیه شهرستان‌ها برگزار شود.

مسلمی مهنی مطرح کرد: دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار در سالن شهید مداحی‌پور شهر جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128999

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128999/دوره-تربیت-مربی-قرآن-کریم-جنوب-کرمان-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir