کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل سازمان سیما،منظرو فضای سبز سیرجان:

تخریب اموال عمومی در سیرجان توسط برخی از شهروندنماها

13 شهريور 1401 ساعت 18:36

 رسول پورمهدی گفت: هنوز یک هفته از شکستن میز تنیس پیست پیاده‌روی نگذشته که خبر تخریب شیشه‌های ایستگاه اتوبوس و سرقت فایبر‌گلاس صندلی‌های پارکی دیگر به گوش می‌رسد.


 رسول پورمهدی مدیر عامل سازمان سیما،منظرو فضای سبز در گفت وگو با خبرنگار آرمان کرمان؛ گفت: غیر از کودکان اتباع که به‌طور ناآگاهانه وسایل بازی پارک‌ها را تخراب می‌کنند، تخریب توسط شهروندنما‌ها صورت می‌گیرد و معتادین متجاهر و… به سرقت اموال می‌پردازند.

 
رسول پورمهدی اذعان کرد: میز تنیسی که تخریب شد به آسانی قابل شکستن نبود و برای خرید و نصب آن حدود 8 میلیون تومان هزینه شده است که یک گروه برای جبران این خرابکاری‌ها گذاشتیم سازمان حسب وظیفه باید تخریب‌ها را درست و سرقت‌ها را جبران نماید. تعداد صورت‌جلسات نیروی انتظامی در زمینه سرقت‌ اموال پارک‌ها زیاد شده و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد و ارگان‌های دیگر(فرمانداری و نیروی انتظامی) هم به کمک شهرداری بیایند.
 
وی  از شهروندان درخواست کرد، در صورت دیدن چنین مواردی تذکر دهند یا به سامانه‌ی 137 اطلاع دهند یا عکس بگیرند و برای سازمان بفرستند تا بتوان آن‌ها را پیگیری کرد.
 
گفتنی است موضوع تخریب و سرقت به سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان نیز رسیده و جواد نویدی مدیر‌عامل این سازمان، تخریب سایه‌بان،‌ شیشه و صندلی‌های ایستگاه‌ها، مخدوش کردن بدنه‌ی ایستگاه‌ها با رنگ و سرقت پروژکتور، پل‌های فلزی و شیرآلات سرویس بهداشتی داخل محوطه پایانه مسافربری باطری‌ها و کیت‌های الکترونیکی و… را جزو موارد متعدد آسیب به اموال عمومی در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/سعید


کد مطلب: 129302

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129302/تخریب-اموال-عمومی-سیرجان-توسط-برخی-شهروندنماها

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir