تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۶
۰
plusresetminus
مدیر عامل سازمان سیما،منظرو فضای سبز سیرجان:

تخریب اموال عمومی در سیرجان توسط برخی از شهروندنماها

 رسول پورمهدی گفت: هنوز یک هفته از شکستن میز تنیس پیست پیاده‌روی نگذشته که خبر تخریب شیشه‌های ایستگاه اتوبوس و سرقت فایبر‌گلاس صندلی‌های پارکی دیگر به گوش می‌رسد.
تخریب اموال عمومی در سیرجان توسط برخی از شهروندنماها
 رسول پورمهدی مدیر عامل سازمان سیما،منظرو فضای سبز در گفت وگو با خبرنگار آرمان کرمان؛ گفت: غیر از کودکان اتباع که به‌طور ناآگاهانه وسایل بازی پارک‌ها را تخراب می‌کنند، تخریب توسط شهروندنما‌ها صورت می‌گیرد و معتادین متجاهر و… به سرقت اموال می‌پردازند.
 
رسول پورمهدی اذعان کرد: میز تنیسی که تخریب شد به آسانی قابل شکستن نبود و برای خرید و نصب آن حدود 8 میلیون تومان هزینه شده است که یک گروه برای جبران این خرابکاری‌ها گذاشتیم سازمان حسب وظیفه باید تخریب‌ها را درست و سرقت‌ها را جبران نماید. تعداد صورت‌جلسات نیروی انتظامی در زمینه سرقت‌ اموال پارک‌ها زیاد شده و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد و ارگان‌های دیگر(فرمانداری و نیروی انتظامی) هم به کمک شهرداری بیایند.
 
وی  از شهروندان درخواست کرد، در صورت دیدن چنین مواردی تذکر دهند یا به سامانه‌ی 137 اطلاع دهند یا عکس بگیرند و برای سازمان بفرستند تا بتوان آن‌ها را پیگیری کرد.
 
گفتنی است موضوع تخریب و سرقت به سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان نیز رسیده و جواد نویدی مدیر‌عامل این سازمان، تخریب سایه‌بان،‌ شیشه و صندلی‌های ایستگاه‌ها، مخدوش کردن بدنه‌ی ایستگاه‌ها با رنگ و سرقت پروژکتور، پل‌های فلزی و شیرآلات سرویس بهداشتی داخل محوطه پایانه مسافربری باطری‌ها و کیت‌های الکترونیکی و… را جزو موارد متعدد آسیب به اموال عمومی در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/سعید
https://armanekerman.ir/vdce7o8zwjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما