کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

موضع مقتدرانه فراجا توام با مردمی بودن، رافت ومهربانی در حوادث اخیر قابل تقدیر است

16 مهر 1401 ساعت 9:39

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در صبحگاه مشترک انتظامی استان کرمان گفت: موضع مقتدرانه پلیس همراه با مردمی بودن، رافت ومهربانی در حوادث اخیر قابل تقدیر است.


به گزارش "راه آرمان" حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در ایین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان افزود: نیروی انتظامی، نیرویی مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر است.

وی یادآور شد: فرماندهی انتظامی در دل مردم جای دارد و حمایت مردم از پلیس در حوادث و اغتشاشات اخیر، بزرگترین سند برای مردمی بودن نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهارداشت: در حوادث اخیر، مهربانی نیروی انتظامی اجازه نمیداد از آسیب ها و خسارت های خود کم کند و به مردم اسیب وارد شود و در ادامه با تلاش های این نیروی مقتدر، ایراد خسارت به بیت المال، مردم و بخش دولتی به حداقل خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای حاضر در میدان، کرمان از استان های امن بوده و کمترین خسارت ها را داشته ایم و‌جا دارد از نیروی انتظامی و شورای تامین که با برنامه ریزی عالمانه خود موفق شدند کرمان را از امن ترین استانها قرار دهد، تشکر می کنم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 129925

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129925/موضع-مقتدرانه-فراجا-توام-مردمی-بودن-رافت-ومهربانی-حوادث-اخیر-قابل-تقدیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir