کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ؛

دور جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان

17 مهر 1401 ساعت 12:42

بهرام مسلمی مهنی گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان آغاز شد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دور جدید ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان هنر آغاز و تا پایان مهر سال جاری برای هنرمندان ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در راستای شعار تحوّل و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملّی، بومی و محلی، آموزش هنر برای همه طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه برنامه‌های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملاً رایگان خواهد بود، ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوطه و یا از طریق سامانه آموزش هنر برای همه http://amoozesh.azmoonehonar.ir/ جهت ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی اقدام نمایند.

مسلمی مهنی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند یکی از مهارت‌های پیشنهادی را از جدول دوره‌های آموزشی موجود در سامانه انتخاب نمایند، افزود: برنامه آموزشی براساس نوع مهارت و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور خواهد بود و برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی صادر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: همچنین جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره‌ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت‌نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت نمایند و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 129940

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129940/دور-جدید-ثبت-نام-دوره-های-آموزش-رایگان-هنر-جنوب-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir