کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد؛

۸۰۰ میلیارد تومان؛ تسهیلات تبصره ۱۸ حوزه گردشگری استان کرمان در سال جاری

7 آبان 1401 ساعت 18:23

عزت الله ضرغامی گفت: در سال جاری سهم تسهیلات تبصره ماده ۱۸ استان کرمان در حوزه گردشگری ۸۰۰ میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی ۹۰ میلیارد تومان است.


به گزارش راه آرمان؛ عزت الله ضرغامی عصر امروز در آیین افتتاحیه هتل کاروانیکا وکیل استان کرمان گفت: در دهه هفتاد تصمیم خوبی در خصوص واگذاری ابنیه تاریخی به بخش خصوصی در کشور گرفته شد و کارنامه خوب و مناسبی در این حوزه وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادمه داد: در این عرصه شاهد هستیم که برخی از پروژه ها، پروژه موفقی نبوده اند و واگذاری های خوبی نیز در این زمینه صورت نگرفته است؛ اما هتل بوتیک وکیل دارای سطح و زیر بنای خوب و استاندار و همچنین دارای تلفیق سنت و مدرینته است که یکی از مصادیق ارزشمندی است که ما را مطمئن می کند که مسیر و سیاست درستی قرار گرفته ایم.

وی تأکید کرد: انگیزه اصلی این گونه کارها، عشق است؛ چرا که کسی که در این حوزه سرمایه گذاری می کند، به فرهنگ و مردم عشق و علاقه دارد و انگیزه در مدیریت حرف اول را می زند و انگیزه عشق و ایمان به کار است و مجموعه هتل بوتیک وکیل با انگیزه و عشق احیا شده است.

ضرغامی ابراز کرد: با همت مجلس شورای اسلامی سقف تبصره ۱۸ در سال ۱۳۹۹،  ۳۰۰ میلیارد تومان بود و در سال  ۱۴۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسید و خوشبختانه این سهم در سال جاری تا ۱۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و با سهم بانک ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وزیر  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: در سال جاری سهم تسهیلات تبصره ماده ۱۸ استان کرمان در حوزه گردشگری ۸۰۰ میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی ۹۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/م
 


کد مطلب: 130355

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130355/۸۰۰-میلیارد-تومان-تسهیلات-تبصره-۱۸-حوزه-گردشگری-استان-کرمان-سال-جاری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir