کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد؛

دستیگری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر استان کرمان

11 آبان 1401 ساعت 10:14

مهدی بخشی از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در این استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده جز عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سو استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته‌اند.


به گزارش راه آرمان؛ مهدی بخشی در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم (ع) با تاکید بر اینکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و احساسات و شور جوانی آنها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت کنند، گفت: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر از جوانانی بوده اند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده اند و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضاییه با اخذ تعهد و کفالت های متناسب، آزاد شده اند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به اینکه پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات در دست رسیدگی قرار دارد، اظهار کرد: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بخشی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه های هرگونه سو استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.


انتهای پیام/م


کد مطلب: 130422

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130422/دستیگری-تعدادی-عوامل-اصلی-اغتشاشات-اخیر-استان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir