تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد؛

دستیگری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر استان کرمان

مهدی بخشی از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در این استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده جز عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سو استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته‌اند.
دستیگری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر استان کرمان
به گزارش راه آرمان؛ مهدی بخشی در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم (ع) با تاکید بر اینکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و احساسات و شور جوانی آنها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت کنند، گفت: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر از جوانانی بوده اند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده اند و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضاییه با اخذ تعهد و کفالت های متناسب، آزاد شده اند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به اینکه پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات در دست رسیدگی قرار دارد، اظهار کرد: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بخشی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه های هرگونه سو استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcj8yev8uqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین