کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

آمریکا حسرت بازگشت بسوی ایران را دارد/خط قرمز مردم، نظام و رهبری است

14 آذر 1401 ساعت 16:43

عبیداله شهیکی با تاکید بر بیداری و هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: این را بدانید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری خط قرمز ملت ایران است.


مولوی عبیداله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج طی گفتگو با راه آرمان ضمن تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای شاهچراغ و شهدای اغتشاشات اخیر گفت: دشمن هر روز در حال پیاده کردن نقشه های خود در کشور است.

وی با بیان اینکه فراخوان هایی را که دشمن میدهد کار داعش و آمریکاست افزود: آمریکا با ملت ایران، نظام، رهبری و اهل ایمان مشکل دارد و آرمان های نظام، انقلاب و اسلام را هدف قرار داده است.

شهیکی اظهار کرد: آمریکا حسرت بازگشت به سوی ایران را دارد و باید این را به فکر و خیال باطل خود فرو ببرد که هیچ زمان ایران بدست آمریکا نخواهد افتاد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ایران بیش از ۴۰ سال است آزاد شده و نیازی نیست آمریکا و ایادی آن برای ایران تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: همزمان با چهلمین روز شهادت شهدای شاهچراغ و روز دانشجو آمریکا و دست نشانده های آن نقشه هایی را پیاده می کنند که بعنوان طلبه کوچک به همه مردم شیعه و اهل سنت توصیه میکنم گول امثال آمریکا و افرادی که فکر نابودی ایران را در سر دارند نخورند.

شهیکی با تاکید بر بیداری و هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: این را بدانید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری خط قرمز ملت ایران است. ملت ایران در کنار مقام معظم رهبری قرار دارد و هر دستوری که ایشان بدهند آماده و پای کار هستند.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 131099

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131099/آمریکا-حسرت-بازگشت-بسوی-ایران-خط-قرمز-مردم-نظام-رهبری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir