تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳
۰
plusresetminus
عبیداله شهیکی با تاکید بر بیداری و هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: این را بدانید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری خط قرمز ملت ایران است.
آمریکا حسرت بازگشت بسوی ایران را دارد/خط قرمز مردم، نظام و رهبری است
مولوی عبیداله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج طی گفتگو با راه آرمان ضمن تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای شاهچراغ و شهدای اغتشاشات اخیر گفت: دشمن هر روز در حال پیاده کردن نقشه های خود در کشور است.

وی با بیان اینکه فراخوان هایی را که دشمن میدهد کار داعش و آمریکاست افزود: آمریکا با ملت ایران، نظام، رهبری و اهل ایمان مشکل دارد و آرمان های نظام، انقلاب و اسلام را هدف قرار داده است.

شهیکی اظهار کرد: آمریکا حسرت بازگشت به سوی ایران را دارد و باید این را به فکر و خیال باطل خود فرو ببرد که هیچ زمان ایران بدست آمریکا نخواهد افتاد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ایران بیش از ۴۰ سال است آزاد شده و نیازی نیست آمریکا و ایادی آن برای ایران تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: همزمان با چهلمین روز شهادت شهدای شاهچراغ و روز دانشجو آمریکا و دست نشانده های آن نقشه هایی را پیاده می کنند که بعنوان طلبه کوچک به همه مردم شیعه و اهل سنت توصیه میکنم گول امثال آمریکا و افرادی که فکر نابودی ایران را در سر دارند نخورند.

شهیکی با تاکید بر بیداری و هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: این را بدانید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری خط قرمز ملت ایران است. ملت ایران در کنار مقام معظم رهبری قرار دارد و هر دستوری که ایشان بدهند آماده و پای کار هستند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcao6n6o49new1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما