کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛

خانه یاری‌گران زندگی در شهرستان رودبارجنوب افتتاح شد

25 دی 1401 ساعت 21:31

خانه یاری‌گران زندگی آموزش و پرورش رودبارجنوب با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ خانه یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از اعتياد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در مدارس رودبارجنوب، عصرامروز باحضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از روسای ادارات ونهاد های افتتاح شد.
 
مهدی بهرامی در آئین افتتاح خانه یاری‌گران زندگی، گفت: خانه یاریگران زندگی آموزش و پرورش رودبارجنوب با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب خاطر نشان کرد: با توجه به نقشه‌ جامع پیشگیری از اعتیاد در مدارس مديريت مشترک و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط در زمینه پیشگیری از اعتیاد در مدارس ضرورت‌ دارد.
 
کیوان طهماسبی گفت: توانمند‌سازی دانش‌آموزان، والدین و همکاران از برنامه های دارای اولویت و مهم واحد مشاوره و سلامت این مدیریت، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
 
کارشناس مشاوره آموزش و پرورش رودبارجنوب افزود: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های متنوع آموزشی و کمک آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، مدارس و خانواده‌ها، از مسئولیت‌های این مرکز است.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب نیز در مراسم افتتاحیه این مرکز ضمن تشکر و با اهمیت دانستن وجود دفتر مشاوره، خواستار هماهنگی بخش های مشاوره همه ادارات جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و ادارات شهرستان شد.

امیدواریم استقرار این مرکز گام مؤثری در ارتقا شناخت و آگاهی نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی و روش خود‌مراقبتی را فراهم سازد.
 
انتهای خبر/پ


کد مطلب: 132002

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132002/خانه-یاری-گران-زندگی-شهرستان-رودبارجنوب-افتتاح

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir