کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جیرفت:

تعیین تکلیف پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل ضروری است

20 بهمن 1401 ساعت 19:44

امام جمعه جیرفت گفت: درصورت مشخص نشدن وضعیت پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل، پروژه‌های انتقال و حذف آرسنیک آب جیرفت بی‌اثر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در مراسم افتتاح پروژه‌های انتقال آب از سد مخزنی و فاز اول حذف آرسنیک از آب شرب در تصفیه‌خانه جیرفت، ضمن تشبیه مشکلات کم‌آبی کشور به اَبَربحران گفت: مشکل تامین آب شرب در تابستان سال گذشته با کمک سپاه مرتفع شد و امیدواریم که با افتتاح این دو پروژه، مشکل تامین آب شرب جیرفت، مرتفع شود.

 
امام جمعه جیرفت به مشکل پُست برق محله سرجاز جیرفت در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: انتظار تقویت پُست برق محله سرجاز و حل مشکل برق کشاورزان، صنعت‌گران و معدن‌کاران را داریم.
 
حجت الاسلام تارم به پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل اشاره کرد و گفت: انتقال آب هلیل باید حل شود که در غیر این‌صورت، افتتاح طرح‌های امروز اثرش را از دست می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته، به مردم خدمات گسترده‌ای انجام داده است در نتیجه روستاها متحول شدند و خدمات نظام در دورترین مناطق، برای مردم قابل مشاهده و استفاده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی


کد مطلب: 132584

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132584/تعیین-تکلیف-پروژه-انتقال-آب-سرشاخه-های-رودخانه-هلیل-ضروری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir