کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان:

پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه برتر کشور انتخاب شد

16 اسفند 1401 ساعت 11:06

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: در همایش کشوری "به استقبال نوروز" پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به برگزاری دومین همایش "به استقبال نوروز" با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی و مسئولان کشوری اظهار کرد: پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن، به‌واسطه اهتمام در امر مرمت، حفاظت و ساماندهی ارگ تاریخی بم و همچنین معرفی شایسته این اثر در مراسم "نوروزگاه ۱۴۰۱" از بین ۱۵۳ پایگاه میراث جهانی و ملی کشور به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: در این مراسم وزیر میراث‌ فرهنگی از محسن قاسمی، به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه پایگاه‌های میراث‌ فرهنگی تجلیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های موثری در زمینه مرمت و بازسازی ارگ تاریخی بم انجام شده که خوشبختانه در همایش مذکور به بهترین شکل از مدیر و پرسنل پرتلاش پایگاه میراث جهانی بم تقدیر شد.

انتهای خبر/م
 


کد مطلب: 133064

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133064/پایگاه-میراث-جهانی-بم-عنوان-برتر-کشور-انتخاب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir