کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس پلیس راهور شهرستان کرمان:

تخت دریا قلی بیگ، تنها ورودی منتهی به گلزار شهدای کرمان خواهد بود

29 اسفند 1401 ساعت 10:37

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان گفت: ورودی تخت درگاه‌قلی‌بیگ باز و ورودی زیرگذر خیابان شهدا و پردیسان قائم مسدود است.



سرهنگ امین پاک ایزدی در گفتگو باسرویس اجتماعی راه آرمان ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سالی پر از سلامتی و خالی از سوانح ترافیکی برای عموم جامعه، در خصوص اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی برای لحظه سال تحویل و روز اول عید در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان، گفت: در هر دو زمان عوامل راهنمایی و رانندگی در نقاط حساس و مهم گلزار مستقر هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان افزود: نیروهای راهور در مرحله اول صرفا تسهیل در عبور و مرور و بازدید سریع از تصادفات احتمالی رو بر عهده دارند تا اینکه دیگر خیابان‌های مسجد صاحب الزمان و گلزار از لحاظ ترافیکی اشباع شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح اجرا به این ترتیب است که تنها ورودی به گلزار شهدا از مسیر ورودی تخت درگاه قلی بیگ باز است و دو ورودی دیگر شامل  زیر گذرخیابان شهدا و ورودی پردیسان قائم مسدود خواهد شد.

سرهنگ پاک ایزدی اذعان کرد: در مرحله سوم و باتشخیص عوامل راهور مستقر در گلزار چنانچه گره ترافیکی صورت بگیرد بستن تمام ورودی‌ها در صورت عدم گنجایش و ظرفیت معابر گلزار در دستور کار خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور کرمان تاکید کرد: اگر راه سوم در دستور کار پلیس قرار گیرد، در این مرحله تمام مراجعه‌کنندگان با خودروی شخصی باید خودروی خودر را در پارکینگ بزرگ روبروی گنبد جبلیه پارک و به صورت پیاده به گلزار مراجعه نمایند.

وی از مراجعه کنندگان به گلزار شهدای کرمان خواست برای تردد راحت‌تر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند گفت: حتی الامکان از خودروهای حمل ونقل عمومی استفاده (سواری تاکسی و اتوبوس) شود زیرا این خودروها در صورت اعمال محدودیت ترافیکی هم می‌توانند وارد محدوده طرح شده  و مسافرین خود را تا نقطه پایانی برسانند.

سرهنگ پاک ایزدی تاکید کرد: شهروندان کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جهت رفاه حال خودشان رعایت کنند و از تخلفات ساکن علی الخصوص پارک دوبل و مورب در محدوده اجرای طرح و گلزار شهدا به جهت جلوگیری از گره ترافیکی وترافیک کاذب جدا بپرهیزند.

رئیس پلیس راهور کرمان با بیان اینکه سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و بهروزی را برای آحاد جامعه از خداوند مسئلت داریم، خاطر نشان کرد:  امیدواریم شهروندان نهایت همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را با تبعیت از فرامین ترافیکی صادره توسط پلیس داشته باشند.

 


کد مطلب: 133317

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133317/تخت-دریا-قلی-بیگ-تنها-ورودی-منتهی-گلزار-شهدای-کرمان-خواهد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir