کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با شهدای دیار کریمان؛

متن وصیت‌نامه شهید مصطفی هندوزاده

10 فروردين 1402 ساعت 0:05

متن وصیت‌نامه شهید مصطفی هندوزاده را در این مطلب بخوانید.


اين خون شهيدان است كه در رگ‌هاى ما مى‌جوشد، بر اعمال و كردار ما شاهدند و ما را به مبارزه مى‌خوانند تا تداوم بخش راهشان، هدفشان و آرمانشان باشيم.  با سلام به حضور امام مهدى (ع) و رهبر كبيرمان امام خمينى مدظله العالى اكنون كه دشمن كافر و تجاوزگر آخرين لحظات عمرش را مى‌گذراند و با دست و پا زدن‌هاى بيهوده سعى مى‌كند خود را از كرداب چشم ملت و امتى كه خود به آن روز آورده فرار كند و پس از خوردن ضربات مهلك خود را نجات دهد.
 
 اکنون بر ماست كه برويم و باقيمانده‌هاى اين خصم زبون را با فريادهاى تكبير و ايمان به الله، به اضمحلال رسانده و راه را براى مبارزه نهايى با ابرقدرت‌ها و نوكر سرسپرده‌شان اسرائيل باز كنيم و با حضورمان در جبهه‌هاى ‌جنگ اين خون شهيدان و اين نداى آسمانى را پاسداريم و تا آخرين قطرات خونمان و آخرين نفس از انقلاب اسلام، امام و قرآن دفاع كنيم و دريچه‌هاى قلبمان را رو به صبح آزادى باز كنيم تا تشعشعات نور ظهور حضرت مهدى (ع) منجى انسان‌ها را در جهان با چشم دل ببينيم.
 
اگر در اين رهگذر توانستيم و لياقت آن‌را داشتيم كه به ديدار خدايمان بشتابيم و راهى را كه نهايتا تمامى انسان‌ها پيموده و بايد بپيمايند حسين گونه برويم و به ديدار شهداى تاريخ بشتابيم.
 
 با سلام خدمت پدر، مادر، خواهر و برادران، دوپستان و آشنايان و همه كسانى كه مرا مي‌شناسند. مادر و پدرى كه توانستيد و لياقت داشتيد كه شما هم دست پرورده‌اى را تقديم به اسلام و در گاه خداوند كنيد، خداوند بر شما منت گذارده تا بتوانيد فرزندى داشته باشيد كه اگر خداوند قبول كند بتواند ادامه دهنده راه حسين و شهداى تاريخ باشد.

اميد آن دارم در طول مدتى كه بپاى من رنج‌ها برده بوديد مزدتان را جز نافرمانى و ناسپاسى نگرفته بوديد همان طور كه فرزندتان را به درگاه خداوند بخشيديد، خطاها و اشتباهاتش را نيز ناديده گرفته و بخشيديد. از خواهر و برادران نيز طلب بخشش دارم كه نتوانستم برادرى خوب برايتان باشم و نيز دوستان و آشنايانى كه مرا مى‌شناسيد و همكارانى كه در مدت كوتاهى با هم همكارى داشتيم و مردمى كه نتوانستم درست دين خود را نسبت به شما مخصوصا روستاييان در قبال مسئوليت و وظيفه‌اى كه انجام دهم.
 
اگر در طول اين مدت خطاها و اشتباهات و كم كاری‌هايى ديده‌ايد و يا مظلمه‌اى از شما بر گردن دارم از همه شما مخصوصا همكاران مى‌خواهم با پشتكار و جديت در كارهايشان و مداوما در نمازهايشان و دعاهايى كه مى‌خوانند برايم طلب آمرزش و مغفرت نمايند و ارتباط خود را با خدا قطع نكنيد، دست از يارى و پيروى امام بر نداشته و هميشه رهرو راهش و مجرى فرمانش باشيد. در خاتمه مى‌خواهم كه مرا از دعاى خير فراموش نكرده و برايم طلب آمرزش كنيد.
 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته . 15/4/61 برابر است با چهاردهم رمضان.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 133462

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133462/متن-وصیت-نامه-شهید-مصطفی-هندوزاده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir