کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با شهادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) برگزار شد؛

یادواره شهدای منطقه شهداد در دبیرستان دخترانه فاطمیه

23 فروردين 1402 ساعت 4:18

عصر امروز یادواره شهدای منطقه شهداد در دبیرستان دخترانه فاطمیه این شهر برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» عصر امروز جواد خدادادی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهداد در این یادواره ضمن تسلیت و عرض خوشآمد گویی به میهمانان سخنانی در خصوص سبک زندگی و اخلاق و منش شهیدان ایراد کرد.

 
وی در ادامه گفت: هدف از برپایی این یادواره‌ها جاری کردن عطر و بوی شهدا در سطح جامعه و بخصوص مدارس است و ما باید مقام شامخ شهدا را به عنوان الگوهای برتر در جامعه نشان دهیم، زمانی که انسان در زندگی خویش شهدا و سبک زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و به آن‌ها توسل می‌کند بی شک شهدا نیز به آنها نظر کرده و ان‌شاءالله شفاعت کننده ما می‌شوند.
 
محمد صادقی راوی دفاع مقدس در این یادواره گفت: شما دانش‌آموزان وظایفی در قبال شهدا دارید که یکی از این‌ها زنده نگاه داشتن دین و اخلاق است چرا که شهیدان گرانقدر ما برای حفظ همین دین و اخلاق جان عزیزشان را تقدیم کردند پس ما نیز مدیون شهدا هستیم.
 
صادقی در ادامه گفت: شما دانش‌آموزان بسیجیان سنگر علم ولایت مدار باشید و در مورد ساده زیستی رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (ره) جهت تبیین گری دانش آموزان سخنانی ایراد ‌کردند.
 
و در پایان برنامه‌ها از نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت، نماز (مرحله منطقه ای) و از مدیر و معلمان آموزشگاه و مبلغین مدارس امین و از  رسول رام به نیابت تعدادی از اعضای گروه جهادی شهدای گمنام شهداد جهت همکاری برگزاری یادواره توسط ریاست اداره آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس قرآن‌ و عترت، نماز و جمعی از مسئولین تقدیر بعمل آمد‌.

انتهای خبر/زنگی آبادی 


کد مطلب: 133719

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133719/یادواره-شهدای-منطقه-شهداد-دبیرستان-دخترانه-فاطمیه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir